Saturday, September 30, 2017

Road Sign With Nice Look

road-sign-hd-wallpaper

First, I don't have any event with my best friend. However, about two weeks before this photo was taken, my organization had held an event. It is indeed not too sudden, but I joined because of this show have never been realized from some time ago. Meeting in Bogor, Indonesia. By bringing mobile devices and pocket money, I have no intention of taking some photos. But, my friends happen to like photography and he invites me to take spot immortalized. While learning and sharing tips with friends, I invite my friends to grab a few good spots, in my opinion, well here I get this photo, I asked my friend's opinion about the photos I took this photo and he said very nice. So, I share this photo for you that requires photos like this and I share it for free.

Awalnya saya tidak ada acara apapun dengan sahabat saya. Tetapi, sekitar dua minggu sebelum foto ini diambil, organisasi saya mengadakan acara silaturahim. Memang tidak terlalu mendadak, tetapi saya ikut karena acara ini belum pernah terwujud dari beberapa waktu lalu. Tempat bertemu yaitu di daerah Bogor, Indonesia. Dengan membawa perangkat seluler dan uang saku saja, saya tidak punya niat mengambil beberapa foto. Tetapi, kebetulan teman saya suka fotografi dan dia mengajak saya mengambil spot untuk diabadikan. Sambil belajar dan berbagi tips bersama teman saya, saya ajak teman saya ambil beberapa spot yang bagus menurut saya, nah disini lah saya dapatkan foto ini, saya minta pendapat teman saya tentang foto yang saya ambil dan ia berkata foto ini sangat bagus. Jadi, saya bagikan foto ini untuk Anda yang memerlukan foto seperti ini dan saya bagikan secara gratis.

Download Size:

Thumbnail  Square 75  Square 150
Small 240 Small 320 Medium 500
Medium 640  Medium 800  Large 1024
Large 1600  Large 2048  Original Size

Related Posts

Road Sign With Nice Look
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

Untuk menyisipkan kode pendek, gunakan <i rel="code"> ... KODE ... </i>
Untuk menyisipkan kode panjang, gunakan <i rel="pre"> ... KODE ... </i>
Untuk menyisipkan gambar, gunakan <i rel="image"> ... URL GAMBAR ... </i>